به گزارش روابط عمومی مؤسسه، مهدی محمدزاده رئیس مؤسسه دانش افزایی مهر، در پی حادثه تروریستی در زاهدان، شهادت مظلومانه جمعی از مرزداران شریف کشورمان را تسلیت گفت.

متن پیام ایشان به شرح ذیل است:

وَ لا تَقُولُوا لِمَنْ یُقْتَلُ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ أَمْواتٌ بَلْ أَحْیاءٌ وَ لکِنْ لا تَشْعُرُونَ

و به کسی که در راه خدا کشته شده است مرده نگویید، بلکه اینان زنده هایی هستند ولی شما درک نمی کنید.

خبر حمله تروریستی  شب گذشته در استان سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت و مجروحیت مظلومانه عده ای از رزمندگان و مرزداران غیور اسلام که حافظان مرزهای میهن اسلامی بودند، موجب تألم و تأسف بسیار اینجانب گردید.

قطعاً این اقدام پست، نابخردانه و کوردلانه جهت ایجاد هرگونه یأس و ناامیدی در دل ملت شهید پرور و قهرمان ایران اسلامی نقشه ای پوچ بیش نیست و بلکه باعث پیوند، اتحاد و یکپارچگی هرچه بیشتر غیور مردان این آب و خاک که جهت حفظ و صیانت از این کیان و مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند، می گردد.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده شهدا و مجروحان این حادثه ناگوار و غمناک ، شهادت مظلومانه فرزندان رشید و برومند ایران اسلامی را به ملت بزرگ و قهرمان ایران و خانواده‌های داغدیده این حادثه کوردلانه تروریستی تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم و صبر جمیل برای تمامی بازماندگان این فرزندان برومند انقلاب اسلامی و صحت و سلامت مجروحان این حادثه رذیلانه را از خداوند منان مسألت دارم.

برای این پست نظری ارسال نشده است! دیدگاه خود را به اشتراک بگذارید
به شما توصیه میکنیم
پیام تسلیت ریاست مؤسسه دانش افزایی مهر در پی حادثه ترور...