برق و الکترونیک

برق و الکترونیکاصول اولیه الکترونیک به منظور طراحی مدارات الکترونیکی، آشنایی با ابزار و تجهیزات و مفاهیم پایه مرتبط با طراحی و تعمیرات ابزار الکترونیکی و نقطه آغاز ورود به دنیای طراحی و تعمیرات الکترونیک است.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

برق و الکترونیکآشنایی با مفاهیم پایه برق تک فاز و سه فاز در قالب فعالیت عملی در کارگاه های برق ساختمان و صنعتی با هدف درک صحیح از مفاهیم برق خانگی، آنتن مرکزی، سیستم دزدگیر منازل و امکان و مدارات فرمان ساده و اتوماتیک از اهداف این گروه تخصصی می باشد.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

برق و الکترونیکجایگاه ویژه PLC ها و اینورترها، شبکه های صنعتی PROFIBUS و Ethernet و مانیتورینگ عملکرد آن ها با استفاده از HMI در اتوماسیون صنعتی قابل انکار نیست، در این گروه کوشیده ایمآخرین دستاورد های لازم برای اتوماسیون صنعتی را در کارگاه های تخصصی به مخاطبان عرضه نمائیم.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

برق و الکترونیکبا توجه به پیشرفت های تکنولوژی در حوزه های امنیت، دوربین های مداربسته آنالوگ و تحت شبکه و اصول انتقال تصاویر از یکسو و سیستم های امنیتی مبتنی بر تکنولوژی الکترونیک الکترونیک اعم از درب های اتوماتیک برقی و ساختارهای RFID و سایر موارد کنترل تردد و امنیتی در گروه امنیت و تردد از دپارتمان برق برنامه ریزی و اجرا می گردد.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

برق و الکترونیکاهمیت ابزار و تجهیزات الکترونیکی به گونه ای است که به منظور تعمیرات نیاز به تکنسین های ماهر خواهد بود تعمیرات تلفن همراه، ماشین های اداری و کامپیوترهای اداری و کامپیوتر های شخصی ازاهم تعمیرات این گروه می باشد.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

برق و الکترونیکآموزش نرم افزارهای تخصصی برق توسط مدرسینی که خود در حوزه های کاربردی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند به دانش پذیران آموزشی با تجربه عملی و نکات فنی بازار ارائه می دهد.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

برق و الکترونیکمهندسی پزشکی:ابزار تخصصی آزمایشگاهی و اتاق های عمل در بیمارستان ها همواره نیازمند کالیبراسیون تعمیر ویژه می باشند. در این راستا آموزش دوره های تعمیرات و نگهداری تجهیزات دندان پزشکی، تجهیزات تصویربرداری، تجهیزات تصویربرداری، تجهیزات جنرال اتاق عمل و کالیبراسیون تجهیزات پزشکی  از شاخصه های این گروه می باشد.

انرژی: انرژی خوشید همانند سایر انرژی ها به طور مستقیم یا غیر مستقیم می توند به دیگر اشکال انرژی همانند گرما و الکتریسیته و… تبدیل شود. در این راستا دوره های آموزشی جهت نصب و راه اندازی پنل و آبگرمکن خورشیدی برگزار می گردد.