هنر و گرافیک

هنر و گرافیکبا آموزش دوره های مونتاژ فیلم و خلق افکت های رایانه ای در سال 1383 فعالیت خود را آغاز کرده است. در راستای چشم انداز دپارتمان و با رویکردی نو به دنیای هزاره سوم و نگاه جدی به فناوری روز دیجیتال، اقدام به آموزش دوره های مرتبط به سینم مانند عکاسی، تصویربرداری، انیمیشن سازی و صداگذاری و دروس جلوه های ویژه سینمایی را در جهت ارتقای دانش و بالا بردن سطح دانش سینمایی و تلوزیونی کرده است. توسعه آموزش های نوین فیلم سازی مطابق با استاندارد های جهانی، کاربردی بودن دوره های آموزشی این دپارتمان و تلاش در جهت تربیت نیروهای متخصص و کارآمد، از اهداف دپارتمان است.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

هنر و گرافیکسعی دارد با برگزاری دوره های تخصصی گرافیک مهارت و توانمندی لازم جهت ورود به بازارکار را به هنر جویان ارائه دهد. علاقمندان با آموزش محیط های گرافیکی    Photoshp, Corel, illustrator, Vector-Raster و دوره های تخصصی گرافیکی می توانند خلق، ویرایش، کنترل رنگ و نور، مونتاز تصاویر، ترسیم اشکال پایه و پیشرفته، کنترل ساختار گرافیکی، آرم، لوگو و مبانی طراحی پوستر، اصول چاپ صفحه آرایی و … آشنایی کامل را پیدا کنند.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

هنر و گرافیکدر گروه طراحی و ساخت جواهرات اقدام به تربیت افراد متخصص در حوزه طراحی جواهرات و ساخت و تولید جواهر کرده است. با پیشرفت فناوری روز دنیا خطوط تولید متحول شد. آموزش این فناوری در صنعت طلا جواهر با درنظر گرفتن استانداردهای جهانی در طراحی جواهرات بوسیله نرم افزار، کمکی برای طراحی خلاقانه، ایده پردازی نو برای طراحان و سازندگان طلا و جواهرات می باشد. همچنین آماده سازی افرادی متخصص برای انجام تکنیک های متنوع، در کارگاه های ساخت و تولید طلا و جواهرات.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…

هنر و گرافیکدر ابتدا دانش پذیران با تکنیک های سیاه قلم و سبک رئال با هدف بالا بردن مهارت های طراحی و آمادگی لازم جهت ورود به سبک های مدرن آشنا می شوند. در سطح بعدی آموزشی کار با تکنیک های رنگ روغن و اکرولیک در سبک های مدرن و نقاشی فیگوراتیو آشنا می شوند و در انتها دانش پذیران کار با تکنیک های آبرنگ و گواش و همچنین سبک های هنری مدرن و چهره نگاری یاد می گیردن و در بخش پتینه و هنرهای دکوراتیو دانش پذیران را با تکنیک های مختلف آشنا می کنند.

ثبت نام و اطلاعات تکمیلی…